مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-17سياسي

پروژه متروی تبریز در سه سال گذشته به اندازه 10سال توسعه یافته است


رییس جمهور کشورمان با اشاره به روند رو به رشد اجرای پروژه قطار شهری تبریز گفت: پروژه متروی تبریز در سه سال گذشته به اندازه 10 سال توسعه یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در مراسم بهره برداری از چهار ایستگاه مترو تبریز که به صورت ویدیوکنفرانسی سخنرانی کرد، گفت: گزارش شهردار تبریز درباره اقدامات انجام یافته در تبریز، گزارش خوبی بود.

وی با اشاره به پیشرفت و ارتقای زیرساخت های شهر تبریز گفت: توسعه و آبادانی شهر تاریخی و مهم کشورمان تبریز، موجب خوشحالی همه مردم است.

روحانی افزود: همانطور که دولت تا به امروز در کنار تمام مسئولان استانی بود، تا پایان این دولت نیز در کنار شما خواهیم بود.

وی ادامه داد: موارد مورد نظر درمورد فاینانس خط دو قطار شهری تبریز را استاندار آذربایجان شرقی به دولت منعکس کند و حتماً کمک های لازم برای شهر بسیار مهم تبریز صورت خواهد گرفت.

رییس جمهور افزود: امروز خوشحالم چهار ایستگاه مترو تبریز افتتاح می شود.

اینکه در سه سال گذشته به اندازه 10 سال پروژه مترو تبریز توسعه یافته است، به این معناست که همه مردم و مسئولان آذربایجان شرقی و تبریز تلاش می کنند.

وی گفت: از همه دست اندرکاران این اتفاقات مهم از جمله امام جمعه تبریز، نمایندگان مجلس، استاندار، شهرداری و اعضای شورای شهر تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه متروی تبریز در سه سال گذشته به اندازه 10سال توسعه یافته است

پروژه متروی تبریز در سه سال گذشته به اندازه 10سال توسعه یافته است