مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-17سياسي

پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح می شود


پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه از تمام عواملی که باعث شدند تا استان همدان رتبه نخست پژوهش و فناوری را در کشور کسب کند، تشکر و قدردانی می کنم اظهار کرد: با بیش از 68 هزار دانشجو، 14 هزار تحصیلات تکمیلی و بیش از یک هزار و 850 استاد تمام وقت که مشغول تدریس و تحقیق و پژوهش هستند، ظرفیت علنی بسیار بزرگی در استان وجود دارد.

وی گفت: از همکاری و همراهی خوب مردم استان، کلیه دست اندرکاران و کارد بهداشت و درمان علوم پزشکی استان که با یک حرکت جمعی و اجرای طرح محدودیت ها، شرایط خطر آفرین را کنترل کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه مجوز های احداث نیروگاه 500 مگا واتی اختصاصی شهرستان ملایر اخذ شده که در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.

گفت: پتروشیمی هگمتانه، به صورت رسمی به زودی افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گام اثر بخشی در سال آینده در رمینه بودجه خواهیم داشت اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران استان، تلاش های قابل توجهی در راستای افزایش اعتبارات به لایحه بودجه انجام دادند که قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح می شود

پتروشیمی هگمتانه همدان به زودی افتتاح می شود