مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-17بين الملل

بایدن برنامه های 100 روز اول خود را اعلام کرد


رییس جمهوری منتخب آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، در 100 روز نخست ریاست جمهوری اش فورا همکاری با شرکایش در سراسر جهان را آغاز خواهد کرد تا هر کار لازم است برای الحاق مجدد آمریکا به توافق آب و هوای پاریس انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فاکس نیوز، جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا در این بیانیه گفت: در 100 روز نخست ریاست جمهوری ام فورا همکاری با شرکایم در سراسر جهان را آغاز خواهم کرد تا هر کار می توانیم برای الحاق مجدد آمریکا به توافق آب و هوای پاریس انجام دهیم از جمله با برگزاری نشست رهبران اقتصادهای بزرگ جهان برای یک نشست مربوط به آب و هوا.

وی افزود: ما اقدامات خارق العاده ای را که شهرها، ایالت ها و کسب وکارها برای کمک به کاهش گازهای گلخانه ای و ساخت آینده ای پاک انجام داده اند را ارتقاء خواهیم داد.

ما به صحبت های فعالان از جمله جوانان که نسبت به تغییر آب و هوا هشدار می دهند و خواستار اصلاحات از سوی افرادی هستند که در راس قدرت ها قرار دارند، گوش می دهیم و با آنها همکاری خواهیم کرد.

بایدن همچنین بار دیگر بر برنامه خود برای دستیابی به انتشار صفر گازهای گلخانه ای تا سال 2050 تاکید کرد.

وی گفت: ما همه این کارها را با علم بر اینکه در مقابلمان یک فرصت اقتصادی بزرگ برای ایجاد مشاغل و رفاه در داخل کشور و صادرات محصولات پاک آمریکایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن برنامه های 100 روز اول خود را اعلام کرد

بایدن برنامه های 100 روز اول خود را اعلام کرد