مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-17سياسي

اجمالی/ وظیفه موزه های دفاع مقدس حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است


موزه های دفاع مقدس صرفاً کارکرد موزه ای ندارند و وظیفه آنان حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز ضمن بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: موزه های دفاع مقدس صرفاً کارکرد موزه ای ندارند و وظیفه آنان حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است به راستی که کدام جامعه می تواند بگوید یک نفر همانند حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده است.

وی ادامه داد: موزه های دفاع مقدس در مسیرهای تعالی انسان ها است و خداوند متعال برای آینده انقلاب، جنگ را در سفره ملت ایران قرار داد و به واسطه دفاع مقدس بخش عمده ای از ملت ایران متحول شدند و باعث حفاظت از انقلاب و کیان ملت شد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حادث شد در یک جامعه طاغوت زده و با رهبری امام خمینی به یک جامعه انقلابی تبدیل شد و که این جامعه انقلابی برگرفته از دفاع مقدس است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: موزه های دفاع مقدس علاوه بر نشان دادن آثار جنگ تحمیلی باید مکتب انقلاب و شهدا را گسترش دهند و تفاوت کیفی جنگ هشت ساله ما را نسبت به سایر جنگ ها در دنیا رانشان دهد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان باید در اولویت طرح های عمرانی و گفتمان مسئولین قرار گیرد سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ وظیفه موزه های دفاع مقدس حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است

اجمالی/ وظیفه موزه های دفاع مقدس حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است