مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-17سياسي

موزه های دفاع مقدس مکتب انقلاب و شهدا را گسترش دهند


موزه های دفاع مقدس علاوه بر نشان دادن آثار جنگ تحمیلی، باید مکتب انقلاب و شهدا را گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز ضمن بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: موزه های دفاع مقدس صرفاً کارکرد موزه ای ندارند و وظیفه آنان، حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است؛ به راستی کدام جامعه می تواند بگوید یک نفر همانند حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده است؟ وی ادامه داد: موزه های دفاع مقدس در مسیر تعالی انسان هاست و خداوند متعال برای آینده انقلاب، جنگ را در سفره ملت ایران قرار داد و به واسطه دفاع مقدس، بخش عمده ای از ملت ایران متحول شدند و این باعث حفاظت از انقلاب و کیان ملت شد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حادث شد تا یک جامعه طاغوت زده، با رهبری امام خمینی (ره) به یک جامعه انقلابی تبدیل شود و روش این جامعه انقلابی برگرفته از دفاع مقدس است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: موزه های دفاع مقدس علاوه بر نشان دادن آثار جنگ تحمیلی، باید مکتب انقلاب و شهدا را گسترش و تفاوت کیفی جنگ هشت ساله ما را نسبت به سایر جنگ ها در دنیا رانشان دهند.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان در اولویت طرح های عمرانی باشد سرهنگ محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های دفاع مقدس مکتب انقلاب و شهدا را گسترش دهند

موزه های دفاع مقدس مکتب انقلاب و شهدا را گسترش دهند