مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-17سياسي

دستگاه های فرهنگی نسبت به انجام فعالیت های دینی اهتمام داشته باشند


تمام دستگاه های فرهنگی می بایست نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی بالأخص فرهنگ دینی و مذهبی اهتمام داشته باشند و در راستای معرفی سیره اخلاقی و معنوی ایشان به نسل نوجوان و جوان حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ظهر امروز در محل سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد.

این جلسه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، امام جمعه و با حضور حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم شهرستان های زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه پرندک، جوانمرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء با دستور جلسه نقش بانوان در تحکیم بنیان خانواده و فعالیت های فرهنگی مقابله با کرونا برگزار شد.

امام جمعه شهرستان زرندیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه و تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و نسبت به 15 شورای دیگر زیرمجموعه از اهمیت بیشتری برخوردار است که اعضاء می بایست شخصاً و با جدیت در جلسات حضور یابند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه افزود: تمام دستگاه های فرهنگی می بایست نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی بالأخص فرهنگ دینی و مذهبی اهتمام داشته و در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی نسبت به انجام فعالیت های دینی اهتمام داشته باشند

دستگاه های فرهنگی نسبت به انجام فعالیت های دینی اهتمام داشته باشند