مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-17سياسي

وعده «هر سه ماه، یک ایستگاه» برای متروی تبریز محقق شد


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل 4 ایستگاه متروی تبریز در یک سال گذشته گفت: وعده «هر سه ماه، یک ایستگاه» برای متروی تبریز محقق شد.

- تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل 4 ایستگاه متروی تبریز در یک سال گذشته گفت: وعده هر سه ماه، یک ایستگاه برای متروی تبریز محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح 4 ایستگاه خط یک قطار شهری تبریز با دستور رییس جمهور، گفت: سرمایه گذاری قابل توجهی برای ساخت این ایستگاه ها انجام شده و لازم از است از مجموعه دست اندرکاران این حوزه قدردانی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت های دولت و اهتمام جدی مدیریت شهری تبریز، ایستگاه های باقی مانده خط یک مترو تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: سال گذشته در مراسم افتتاح تعدادی از ایستگاه های مترو، وعده دادیم که هر سه ماه یک بار یک ایستگاه به بهره برداری برسد که بعد از گذشت یک سال این وعده محقق شد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه تکمیل مترو از مطالبات جدی مردم تبریز است، افزود: این پروژه در سه سال گذشته با کمک های دولت و شهرداری تبریز سرعت گرفته و کم کاری های گذشته جبران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده «هر سه ماه، یک ایستگاه» برای متروی تبریز محقق شد

وعده «هر سه ماه، یک ایستگاه» برای متروی تبریز محقق شد