مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-17سياسي

تدارک بیش از 4800 بسته معیشتی برای خانوارهای کرمانشاهی در طرح «شهید سلیمانی»


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بسته های معیشتی تهیه شده برای طرح شهید سلیمانی را 4 هزار و 816 مورد عنوان کرد و گفت: از ابتدای طرح یک هزار و 728 بسته بهداشتی بین خانواده ها توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جلسه قرارگاه استانی طرح شهید حاج با همکاری خوب مردم تا حد زیادی فروکش کرده از یک هزار و 260 بیماری کرونایی آمارها الان به 297 نفر رسیده است.

محمودرضا مرادی تصریح کرد: در طرح موسوم به شهید قاسم سلیمانی شهر کرمانشاه به 10 منطقه تقسیم شده و در هر منطقه تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی حضور دارند و تاکنون نیز 10 هزار و 326 خانوار غربالگری و از 4 هزار و 744 نفر هم تست کرونا گرفته شده که از این تعداد 2 هزار و 6 نفر تست پی سی ار آن ها مثبت اعلام شده است.

وی ادامه داد: طبق آمارها 72 درصد فوتی های کرونا در استان مربوط به افراد بالای 60 سال است این آمار در این ایام زنگ خطری برای دورهمی های شب یلدا است.

استاندار کرمانشاه هم، اضافه کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به جای اینکه ویروس به سراغ ما بیاید ما در خانه ها  با تست فوری ویروس را پیدا می کنیم و از خانوارهای نیازمند هم با توزیع بسته های کمک معیشتی، حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک بیش از 4800 بسته معیشتی برای خانوارهای کرمانشاهی در طرح «شهید سلیمانی»

تدارک بیش از 4800 بسته معیشتی برای خانوارهای کرمانشاهی در طرح «شهید سلیمانی»