مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-17سياسي

مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از مصوبات سفر سال 85 رهبری است اما برای تکمیل هنوز به 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با نایب رییس مجلس شورای اسلامی به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان، با بیان اینکه ساخت این مرکز از مصوبه های سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان در سال 85 است، تاکید کرد: از آنجا که استان سمنان 40 هزار رزمنده و سه هزار شهید دفاع مقدس دارد، ساخت این مرکز فرهنگی دارای اهمیتی شاخص بود.

وی با بیان اینکه این مرکز به واسطه قرارگیری در مسیر زائران امام رضا (ع) بهترین ویژگی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، گفت: ترویج ارزش های دفاع مقدس به جوانان و نسل آینده جامعه محور فعالیت های این مرکز محسوب می شود اما مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان دارای مشکلاتی است که امیدواریم با کمک مسئولان به زودی رفع شوند.

نیاز به جذب اعتبارات مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان درباره مشکلات مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، توضیح داد: این مرکز 14 سال پیش مصوب شد و تاکنون 40 میلیارد تومان در آن هزینه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت، برخی ظرفیت های استانی و خیران و مردم هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است

مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان نیازمند 35 میلیارد تومان اعتبار است