مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-17سياسي

تشکیل شورای راهبردی برای حمایت از تشکل های دینی ضروری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: تشکیل شورای راهبردی با حضور ادارات و نهادهای فرهنگی برای حمایت از تشکل های دینی، برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در جلسه هم افزایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های موجود و توانمندسازی تشکل های مذهبی در برابر شبیخون های فرهنگی ضروری است.

وی بر شبکه سازی فعالان فرهنگی تأکید کرد و افزود: تشکیل شورای راهبردی در شهر اندیمشک و با حضور ادارات و نهادهای فرهنگی و حمایت از برنامه های فرهنگی، مذهبی مساجد و تشکل های دینی مهم و ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اندیمشک در ادامه این مراسم گفت: بهره گیری از ظرفیت های موجود و توانمند کردن تشکل های مذهبی در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن، تغذیه فکری و نیرو سازی از ضرورت امروز جامعه است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش ها و مجاهدت های فعالان فرهنگی شهرستان اندیمشک، عنوان کرد: کار جمعی، وحدت رویه فعالان فرهنگی، وحدت و هم افزایی تشکل های مذهبی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان از موارد لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرستان اندیمشک در سال 57 از پیشگامان وحدت بازار، آحاد جامعه، فعالان سیاسی و فرهنگی، روحانیون و دانش آموزان و دانشجویان در مقابله با رژیم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای راهبردی برای حمایت از تشکل های دینی ضروری است

تشکیل شورای راهبردی برای حمایت از تشکل های دینی ضروری است