مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-17فرهنگي

تلالو آثار هنرمندان نصف جهان در جشنواره مقاومت


معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت امسال 9اثر صحنه ای و خیابانی از هنرمندان اصفهانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

- محمدحسین محمدی فشارکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: آثار هنرمندان اصفهانی در جشنواره تئاتر مقاومت نمایش داده خواهد شد و این جشنواره به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: نمایش همیلو به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی فرامرز غلامیان، نمایش بازمانده به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی، نمایش نفس به کارگردانی و نویسندگی مسعود براهیمی، نمایش علی سوت بلبلی به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی مریم دوستی، نمایش زندگی با طعم باروت به کارگردانی و نویسندگی مجتبی خلیلی و نمایش حباب زیرآب به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی جلال حسنوند و علیرضا شمس 6 اثر برگزیده هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بخش نمایش خیابانی و محیطی هستند.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره تئاتر مقاومت نمایش بیداری به وقت خون به نویسندگی و کارگردانی، احسان جانمی از اصفهان در بخش صحنه ای برگزیده و نمایش داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلالو آثار هنرمندان نصف جهان در جشنواره مقاومت

تلالو آثار هنرمندان نصف جهان در جشنواره مقاومت