مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-17دانش

تلاش برای تولیدات فناورانه مبتنی بر دانش و ایده های بومی


در بخش تولیدات فناورانه، باید برای رونق تولید مبتنی بر دانش و ایده های بومی اساتید و پژوهشگران جوان و توانمند کشور بیش از پیش توجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین افتتاحیه مشترک مجازی بیست و یکمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و فن بازار و هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت تاکید کرد: در بخش تولیدات فناورانه، باید برای رونق تولید مبتنی بر دانش و ایده های بومی اساتید و پژوهشگران جوان و توانمند کشور بیش از پیش توجه کرد.

وی در این آیین که امروز همزمان با ششمین روز از هفته ملی پژوهش و فناوری با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل این معاونت برگزار شد، با اشاره به سیر تحول هفته پژوهش و فناوری از آغاز تاکنون اظهار داشت: در سال های ابتدایی برگزاری هفته پژوهش، در این هفته تنها معرفی و تقدیر از پژوهشگران انجام می شد ولی با توجه به نقش پژوهش در پیشرفت و توسعه، به سمت تأکید بیشتر بر نتایج پژوهش ها و محصولات فناورانه حاصل از آنها سوق پیدا کردیم و نام فناوری نیز به هفته پژوهش اضافه شد.

وزیر علوم با بیان اینکه اگر می خواهیم از بن بست اقتصاد نفتی خارج شویم باید در هر حوزه ای محصولات فناورانه ارائه دهیم، گفت: در این راستا محققان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تولیدات فناورانه مبتنی بر دانش و ایده های بومی

تلاش برای تولیدات فناورانه مبتنی بر دانش و ایده های بومی