مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-17اقتصادي

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد


یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل،لوح زرین دهمین دوره «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل رسید.

- یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل،لوح زرین دهمین دوره همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید هم به ایرانسل رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، دهمین دوره همایش سراسری مشتری مداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه 26 آذرماه 1399، در مرکز همایش های بین المللی رایزن در تهران برگزار شد.

در این همایش که توسط مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی برگزار شد، دکتر محمدحسین فرهنگی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسؤولان اتاق ایران حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

با اهدای این لوح، با اشاره به این که ایرانسل گام های مؤثری در جهت رضایتمندی مشتریان برداشته است، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، تقدیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد