مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-17سياسي

در برخورد با اراذل مماشات نداریم/تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات


جانشین فرمانده ناجا از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و جمع آوری سلاح های غیرمجاز خبر داد و گفت: افرادی که سلاح های غیرمجاز را حمل و نگهداری می کنند بنا برابر قانون مجرم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) به اهتمام ویژه بر دو موضوع مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز و مقابله با اراذل و اوباش تاکید کرد و اظهارداشت: نیروی انتظامی خود را از مردم و در خدمت مردم می داند و بر اساس نیازهای مردم و در چارچوب قانون، برنامه ها و ماموریت های خود را مدیریت می کند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: قرارگاهی با عنوان مقابله با قاچاق سلاح و مهمات و جمع آوری سلاح های غیرمجاز شکل گرفته و به طور جدی این موضوع در دستور کار قرار دارد.

سردار رضایی گفت: برخی از سلاح های غیرمجاز از مرزهای غربی وارد کشور می شود از این رو باید برخی کشورها بر اساس پروتکل های مرزی، مرزها را کنترل کنند که در این رابطه با دو کشور ترکیه و عراق صبحت هایی انجام شده اما لازم است دستگاه دیپلماسی کشور ما نیز این موضوع را به طور ویژه مورد اهتمام قرار دهد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نسبت به سال گذشته کشفیات پلیس در خصوص سلاح و مهمات غیرمجاز 2 برابر افزایش داشته است، گفت: بحمدالله در این راستا اقدامات مطلوب و رضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخورد با اراذل مماشات نداریم/تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات

در برخورد با اراذل مماشات نداریم/تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات