مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-17اجتماعي

افزایش 2 برابری کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز


نسبت به سال گذشته کشفیات پلیس در خصوص سلاح و مهمات غیرمجاز 2 برابر افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امام خامنه ای (عزیز) داریم.

وی در این قرارگاه به اهتمام ویژه بر دو موضوع مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز و مقابله با اراذل و اوباش تاکید کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی خود را از مردم و در خدمت مردم می داند و بر اساس نیازهای مردم و در چارچوب قانون، برنامه ها و مأموریت های خود را مدیریت می کند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه تصریح کرد: از این رو قرارگاهی با عنوان مقابله با قاچاق سلاح و مهمات و جمع آوری سلاح های غیرمجاز شکل گرفته و به طور جدی این موضوع در دستور کار قرار دارد.

سردار رضایی همچنین تصریح کرد: برخی از سلاح های غیرمجاز از مرزهای غربی وارد کشور می شود از این رو بایستی برخی کشورها بر اساس پروتکل های مرزی، مرزها را کنترل کنند که در این رابطه با دو کشور ترکیه و عراق صبحت هایی انجام شده اما لازم است دستگاه دیپلماسی کشور ما نیز این موضوع را به طور ویژه مورد اهتمام قرار دهد.

افزایش 2 برابری کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نسبت به سال گذشته کشفیات ما در خصوص سلاح و مهمات غیرمجاز 2 برابر افزایش داشته، گفت: بحمدالله در این راستا اقدامات مطلوب و رضایت بخشی انجام شده اما لازم است راهکارهای موثرتری صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز

افزایش 2 برابری کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز