مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-17سياسي

سرنوشت مبهم مجمع عمومی پلی اکریل/ تفسیرهای متفاوت از یک دستور قضایی


مقام ارشد قضایی پایتخت 19 آذر ماه و دقیقاً در روز برگزاری مجمع عمومی شرکت پلی اکریل در اصفهان، «هرگونه برگزاری مجمع بدون دریافت مجوز قضایی از مقامات ذیصلاح» را منع و در این خصوص شفاف سازی کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، 19 آذر ماه امسال پس از مدت ها انتظار نوبت اول مجمع عمومی سهامداران شرکت پلی اکریل ایران با حضور نمایندگان 4.

8 درصد از سهامداران و بدون حضور همه اعضای هیأت مدیره منتخب و سهامداران حقوقی تشکیل شد که البته طبق پیش بینی های قبلی رسمیت نیافت.

قبل از برگزاری این نوبت مجمع خبرهایی مبنی بر دستور منع تغییر در هیأت مدیره شرکت های تحت مالکیت سهام دار عمده پلی اکریل منتشر شد.

با توجه به این که یکی از دستور جلسه های مجمع تعیین اعضای هیأت مدیره است این قرار منع تغییر شامل این شرکت هم می شد اما به هر ترتیب این مجمع برگزار شد.

حالا در آستانه برگزاری نوبت دوم مجمع سهامداران خبرهای تازه و جدی تری از تحول در روند پیگیری پرونده قضایی سهام دار عمده پلی اکریل به گوش می رسد که احتمال دارد بر فرایند برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی اثرگذار باشد.

پیش از این در اقدامات حاکمیتی که با دستور شخص اول دستگاه قضا به دنبال حل ریشه ای معضلات این ابر کارخانه نساجی غرب آسیا است گفته شد که با ورود ضابطین قضایی به پرونده بدهی های هلدینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مبهم مجمع عمومی پلی اکریل/ تفسیرهای متفاوت از یک دستور قضایی

سرنوشت مبهم مجمع عمومی پلی اکریل/ تفسیرهای متفاوت از یک دستور قضایی