مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-17سياسي

مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه آموزش باشیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی به سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: - مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه آموزش باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیان کرد: ایشان در دیدار با خانواده سردار شهید سلیمانی، شهید بزرگوار را به عنوان یک الگو و رمز انقلاب اسلامی معرفی کردند.

امام جمعه کرمانشاه به توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی به شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شخص به این شهید بزرگوار اهانت کرده و برای کسی که منافقین و رسانه های خارجی مانند بی بی سی عزادار او هستند، یقه پاره می کند.

آیت الله علما با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در عرصه آموزش و فرهنگ کشور، افزود: همین کافی است که بفهمیم قضیه از چه قرار است که این شخص با حریم شکنی به خود اجازه چنین غلط هایی را می دهد.

وی ادامه داد: زمانی که این قضایا پیش می آید همه ما وظیفه داریم با آگاهی و بصیرت بیشتر، هوشیار تر عمل کنیم و اجازه ندهیم هر کس هر چه خواست بگوید و انجام دهد.

آیت الله علما با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب را مانند یک بچه تازه متولد شده مراقبت و مواظبت می کرد، تأکید کرد: ما وارثان خون شهدا هستیم و باید تا آخرین نفس دنبال رو راه شهدا و حافظان انقلاب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه آموزش باشیم

مراقب نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه آموزش باشیم