مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-17سياسي

فرصت های اشتغال خرد و خانگی در روستاها تقویت شود


استاندار گیلان به فعالیت شبکه اجتماعی رسالت در ارتباط با اشتغال جوانان و استعدادیابی در این حوزه اشاره کرد و افزود: هدف این مجموعه توانمندسازی و ایجاد اشتغال خرد و خانگی برای مردم و نیز تکمیل زنجیره تولید تا فروش است که روستاهای استان گیلان ظرفیت های خوبی در این بخش دارند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان به فعالیت شبکه اجتماعی رسالت در ارتباط با اشتغال جوانان و استعدادیابی در این حوزه اشاره کرد و افزود: هدف این مجموعه توانمندسازی و ایجاد اشتغال خرد و خانگی برای مردم و نیز تکمیل زنجیره تولید تا فروش است که روستاهای استان گیلان ظرفیت های خوبی در این بخش دارند.

ارسلان زارع امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان، فرارسیدن سالروز شهادت شهید آیت الله محمد مفتح را گرامی داشت و اظهار کرد: آن شهید؛ بنایی را برای وحدت بین دو نهاد حوزه و دانشگاه بنیان نهاد که برکات آن در مقاطع مختلف دیده شده، از اینرو این روز به عنوان وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که دانشگاه ها و حوزه های علمیه، از پایگاه های اصلی مبارزات علیه رژیم ستم شاهی بودند و این گروه ها توانستند در کنار موج عظیم خیزش مردمی به رهبری امام راحل، بنیاد رژیمی استبدادی را ویران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های اشتغال خرد و خانگی در روستاها تقویت شود

فرصت های اشتغال خرد و خانگی در روستاها تقویت شود