مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-17سياسي

اقامه نماز در 800 مدرسه استان سمنان پیش از شیوع کرونا


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمناناز اقامه نماز در 800 مدرسه استان سمنان پیش از شیوع کروناویروس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی عصر امروز در بیست و نهمین اجلاسیِه ویدئوکنفرانسی نماز استان سمنان و آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در گسترش فرهنگ نماز در ارزیابی سال 1398 که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نماز جلوه ای از بندگی خالصانه مسلمانان به درگاه خداوند متعال است و در این وادی بندگان خداوند عاشقانه به سمت معشوق خود می شتابند.

وی افزود: شعاری که برای بیست و نهمین اجلاس استانی نماز در نظر گرفته شده است توجه به این فریضه الهی و پیوند مدرسه، خانه و مسجد برای برپایی پرشور نماز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: آموزش و پرورش در کنار تمامی دستگاه های اجرایی در برپایی و اقامه نماز از سال های گذشته در تلاش بود و از تلاش های تمامی مدیران و کارکنان این اداره کل که با جدیت برای برپایی نماز در تلاش بودند و هستند، قدردانی می نمایم.

دستورانی گفت: اجلاسیِ سراسری نماز در سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و از تلاش مجموعه مدیران، دانش آموزان، والدین آنان که در این آیین به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند، قدردانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز در 800 مدرسه استان سمنان پیش از شیوع کرونا

اقامه نماز در 800 مدرسه استان سمنان پیش از شیوع کرونا