مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 15:302020-12-17اقتصادي

افتتاح مراکز جامع بازتوانی معتادان از دی ماه


معاون امور پیشگیری، درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افتتاح مراکز بازتوانی معتادان از نیمه اول دی ماه در بیست استان کشور از ارائه تسهیلات در قالب وام کم کارمزد به معتادان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فاطمه رضوان مدنی در نشست خبری مجازی اظهار داشت: در مراکز جامع مقابله با اعتیاد بهزیستی بر بحث ایجاد اشتغال نیز تمرکز شده است.

وی افزود: اگر مددجویی مبتلا به اعتیاد بعد از چهار ماه اقامت، منزل و شغل نداشته باشد، برایش اشتغال ایجاد می شود که به این منظور 50 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد برای این افراد در نظر گرفته شده است.

معاون امور پیشگیری، درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در ادامه گفت: در سال جاری، در هر استان یک مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان افتتاح خواهد شد.

رضوان مدنی ضمن اشاره به راه اندازی مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان از نیمه اول دی ماه در 20 استان کشور گفت: استان فارس حوزه اشتغال پیشتاز است، لذا هر تعداد مددجو با تأییدیه بهزیستی فارس وام دریافت می کنند.

وی تاکید کرد: اگر اشتغال فردی باشد، فرد، 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی را می گیرد و تا هفت سال از بیمه خویش فرما بهره مند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مراکز جامع بازتوانی معتادان از دی ماه

افتتاح مراکز جامع بازتوانی معتادان از دی ماه