مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 15:452020-12-17سياسي

حوزه و دانشگاه مهمترین مراکز سرمایه گذاری انسانی هستند


مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه معرکه جنگ امروز، جنگ علمی است، گفت: حوزه و دانشگاه مهمترین مراکز برای سرمایه گذاری انسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، .

حجت الاسلام عارفی عصر امروز در نشست مجازی با جمع دانشگاهیان علوم پزشکی و روحانیون به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: منظور از وحدت حوزه و دانشگاه وحدت فیزیکی نیست زیرا در حقیقت رسالت حوزه و دانشگاه یک رسالت متفاوتی در زمینه علوم متفاوت است.

 مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: همانگونه که در دانشگاه و در دانشکده های مختلف تفاوت رسالت وجود دارد، در حوزه هم مراکز متفاوت تخصصی وجود دارد و منظور از وحدت حوزه و دانشگاه یا حوزه با حوزه یا دانشگاه با دانشگاه این نیست که اینها ادغام شوند و یا از نظر فیزیکی به وحدت برسد و این حرف غیرتخصصی غیر واقعی و غیر عاقلانه است.

عارفی ادامه داد: منظور از وحدت حوزه و دانشگاه در واقع وحدت در اهداف این دو مرکز عظیم است و مهمترین اهداف این است که در راه پیشبرد علم و معرفت و پیشرفت میهن اسلامی کوشا باشد و این جا مرز وحدت مطرح می شود که در حقیقت وحدت حوزه و دانشگاه یعنی پیشرفت علمی و معرفتی اعم از علوم انسانی و علوم تجربی است و باید به این نقطه برسیم و الحمدلله در کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه و دانشگاه مهمترین مراکز سرمایه گذاری انسانی هستند

حوزه و دانشگاه مهمترین مراکز سرمایه گذاری انسانی هستند