مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-17اقتصادي

ایجاد 240 هزار شغل طی2سال اخیر با اجرای طرح های روستایی بنیادبرکت


مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد 240 هزار شغل طی دو سال اخیر با اجرای طرح های روستایی این بنیاد خبر داد و گفت: اکنون در بیش از 100 روستای نمونه کشور بیکاری به صفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر حسین مدنی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های تولیدی روستای رستم آباد از توابه بخش جوادآباد ورامین طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه روستاهای کشور تبدیل به روستاهای مصرف کننده شده بود، حال آنکه در تأمین امنیت غذایی روستای مولد نقش کلیدی دارد، از این جهت سرمایه گذاری بنیاد برکت در خصوص تأمین معیشت پایدار و اشتغال زایی روستایی از مدت ها پیش و با هدف مولدسازی روستاهای کشور آغاز شد.

وی از راه اندازی 84 هزار طرح اشتغال خرد در پی این سرمایه گذاری خبر داد و گفت: این طرح ها در هفت هزار و 500 روستا در حال اجرا است.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: این 84 هزار طرح سبب رونق خاصی در تولید شده است و از ابتدای سال تاکنون 25 هزار تُن تولید گوشت قرمز، 110 هزار تُن تولید شیر، بیش از 10 هزار تُن تولید گوشت سفید و بافت بیش از 60 هزار هکتار فرش نیز اتفاقات خوبی در حوزه صنایع دستی از محل این 84 هزار طرح اشتغال زایی انجام شده است.

مدنی گفت: این هفت هزار و 500 روستایی که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در آنها ورود کرده اند، تبدیل به روستاهای مولد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 240 هزار شغل طی2سال اخیر با اجرای طرح های روستایی بنیادبرکت

ایجاد 240 هزار شغل طی2سال اخیر با اجرای طرح های روستایی بنیادبرکت