مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 16:102020-12-17ورزشي

آغاز لیگ برتر تیروکمان با رقابت کمانداران کامپوند


لیگ برتر تیروکمان یادواره شهدای سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز با رقابت کمانداران کامپوند در سایت تیروکمان آغاز شد.

- لیگ برتر تیروکمان یادواره شهدای سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز با رقابت کمانداران کامپوند در سایت تیروکمان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر تیروکمان امروز پنجشنبه 27 آذر به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با رقابت 9 تیم در بخش کامپوند مردان به میزبانی آکادمی راد آغاز شد که محمد صالح پالیزبان از آکادمی راد با 352 امتیاز اول شد و سیدحسام الدین کوثر از آکادمی راد با 348 امتیاز و نیما محبوبی از تیم آلفا با 347 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در هفته اول این رقابتها، فولاد سپاهان اصفهان استراحت داشت، آکادمی راد 5 بر صفر تیم هیات کرمانشاه را شکست داد، تیم آلفا 4 بر یک برابر نفت امیدیه به برتری رسید، مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی 5 بر صفر هیات آبیک را شکست داد و فولاد آلیاژی ایران 5 بر صفر برابر کمانداران پایتخت به پیروزی رسید.

در هفته دوم کامپوند مردان نیز تیم آکادمی راد 5 بر صفر فولاد سپاهان اصفهان را شکست داد، مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی 5 بر صفر هیات کرمانشاه را مغلوب خود کرد، کمانداران پایتخت 4 بر یک نفت امیدیه را شکست داد و فولاد آلیاژی ایران 5 بر صفر از سد هیات آبیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز لیگ برتر تیروکمان با رقابت کمانداران کامپوند

آغاز لیگ برتر تیروکمان با رقابت کمانداران کامپوند