مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 16:102020-12-17اقتصادي

آبرسانی به 33 روستای تفتان تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: از آبرسانی به 33 روستای شهرستان تفتان با جمعیت 7 هزار و 700 نفر تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ در راستای نظارت بر روند اجرای طرح های آبرسانی روستایی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از مجتمع 33روستایی چاه احمد شهرستان تفتان بازدید کرد.

علی رضا قاسمی با بیان اینکه مجتمع 33روستایی چاه احمد، با پیشرفت 80 درصدی در حال اجرا است گفت: این مجتمع شامل 33 روستا با جمعیت 7700 نفر تحت پوشش، از فعالترین پروژه های شرکت است که تاکنون بالغ بر 20 کیلومتر خطوط انتقال، پمپاژ و  35 کیلومتر شبکه توزیع، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و 500 مترمکعب مخزن ذخیره اجرا شده است.

وی افزود: حجم عملیات باقیمانده پروژه شامل, تکمیل یک باب مخزن 50 مترمکعبی، اتصال خطوط انتقال به شبکه های توزیع و شروع عملیات اجرایی مخزن 500 مترمکعب برای بخشی از روستاهای مجتمع است و  پیش بینی میگردد تا پایان سال، تکمیل و وارد مدار بهره برداری گردد.

وی گفت: همچنین از مجتمع گوهرکوه که در مدار بهره برداری قرار دارد نیز بازدید و مقرر شد نسبت به حفر و تجهیز یک حلقه چاه و وارد مدار کردن آن اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 33 روستای تفتان تا پایان امسال

آبرسانی به 33 روستای تفتان تا پایان امسال