مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-17بين الملل

دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با رهبر مارونی های لبنان


عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان در آستانه حلول سال نوی مسیحی، صبح امروز (پنج شنبه) جهت دیدار با کاردینال بشاره الراعی رهبر مارونی های لبنان در محل اقامتگاه وی در بکرکی بیروت حضور یافت .

- عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان در آستانه حلول سال نوی مسیحی، صبح امروز (پنج شنبه) جهت دیدار با کاردینال "بشاره الراعی" رهبر مارونی های لبنان در محل اقامتگاه وی در "بکرکی" بیروت حضور یافت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار ، خامه یار با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران در ایجاد رابطه حسنه با تمام طوایف و گرایش های دینی و مذهبی گفت: حضرت مسیح بر صلح و محبت و دوستی تأکید دارد ، و در آستانه سالگرد تولدش ، جهت تبریک سال نوی میلادی به پیروان اش آمده ام.

وی همچنین ضمن تسلیت به رهبرمارونی ها به مناسبت انفجار بندر بیروت و خسارتی که به بار آورد، گزارشی از ابراز همبستگی هموطنان ایرانی، پس از حادثه بندر بیروت به وی ارائه کرد و گفت: ایرانی ها با روشن کردن شمع در برابر سفارت لبنان در تهران و پارکها و وابراز احساسات بی شائبه ، نهایت همدردی خود را با مردم لبنان نشان دادند و شهرداری تهران نیز با نور پردازی تصویر پرچم لبنان بر روی برج آزادی و برج میلاد یکپارچگی ملت و دولت ایران را در این حادثه نسبت به لبنانی ها نشان دادند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با رهبر مارونی های لبنان

دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با رهبر مارونی های لبنان