مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 17:352020-12-17حوادث

کشف 750 کیلو مکمل بدنسازی تقلبی در مرکز تهران


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری تولید کننده مکمل های بدنسازی تقلبی و کشف 750 کیلو مکمل قلابی در ناصر خسرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع مکمل های بدنسازی تقلبی توسط متصدی یک واحد صنفی در محدوده کلانتری 113 بازار تیمی از مأموران عملیات این کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حاکی از صحت خبر دریافتی داشت و با هماهنگی های قضایی روز گذشته تیمی از مأموران کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از آن مکان، موفق شدند 750 کیلو مکمل بدنسازی در بسته های 50 کیلو که توسط متهم تهیه شده به صورت فله ای آماده برای فروش بود، کشف کنند.

سرکلانتر هفتم عنوان داشت: علاوه بر مکمل های کشف شده مقادیر فراوانی مواد شیمیایی، آرد برنج، رنگ و اسانس برای تولید مکمل ها و همچنین تعدادی برچسب و پاکت بسته بندی جعلی با برند های خارجی و قوطی های خالی، کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 750 کیلو مکمل بدنسازی تقلبی در مرکز تهران

کشف 750 کیلو مکمل بدنسازی تقلبی در مرکز تهران