مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-17سياسي

وزیر نفت با گازرسانی به 100 روستای حاجی آباد هرمزگان موافقت کرد


روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، از موافقت وزیر نفت برای گازرسانی به 100 روستا در بخش های احمدی و فارغان شهرستان حاجی آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  شرکت گاز استان هرمزگان اعلام کرد: این اقدام در راستای توسعه رفاه اجتماعی مردم بخش های احمدی و فارغان شهرستان حاجی آباد و با پیگیری مجدانه شرکت گاز استان هرمزگان و حمایت استاندار و نمایندگان مجلس این استان صورت گرفته است.

پیش از این رییس برنامه ریزی شرکت گاز استان هرمزگان در تیرماه امسال از تلاش ها، پیگیری ها و رایزنی های مکرر برای اخذ مصوبات گازرسانی به شهرهای فارغان و احمدی خبر داده بود.

شرکت گاز تاکید کرده: به رغم محدودیت های موجود و به دلیل صعب العبور بودن مسیر گازرسانی و هزینه بالای آن در شهرهای فارغان و احمدی، موافقت اولیه لازم برای اجرای طرح گازرسانی به این بخش از شهرستان حاجی آباد در سال گذشته اخذ شده بود لیکن به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری نیاز به پیگیری ویژه ای داشت.

از همین رو جلسات متعددی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار و تلاش های بسیاری در خصوص تصویب پروژه صورت گرفت که در سال گذشته این مهم انجام شد و به دلیل هزینه های بالای پروژه طی سالجاری با حمایت و همراهی مسئولان محترم استان بالاخص استاندار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت با گازرسانی به 100 روستای حاجی آباد هرمزگان موافقت کرد

وزیر نفت با گازرسانی به 100 روستای حاجی آباد هرمزگان موافقت کرد