مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 18:052020-12-17سياسي

اولویت مدیران شهری رفاه و رضایتمندی شهروندان قزوین است


آیین بهره برداری و افتتاح همزمان پروژه های منتخب شهرداری های کشور با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در جریان این مراسم 3 پروژه شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال، همزمان با پروژه های منتخب شهرداری های کشور با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر کشور (به صورت ویدئو کنفرانس)، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، حکمت اله داودی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران استانی و شهری قزوین در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین با اشاره به روز ملی حمل و نقل عنوان کرد: 2 پروژه از 3 پروژه ای که امروز شهرداری قزوین افتتاح کرد در ارتباط با مسائل ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری بود.

طاهرخانی با تاکید بر این نکته که بسیاری از پروژه های مربوط به عبور و مرور در حیطه مسئولیت شهرداری قزوین نیست، گفت: اولویت ما رفاه شهروندان و رضایتمندی آنهاست و به همین دلیل همه حوزه های عمرانی ورود کردیم تا نیاز شهروندان را برطرف کنیم.

او در ادامه اظهاراتش به افتتاح نخستین فاز کمربندی نسیم شمال اشاره و بیان کرد: فاز اول این پروژه به طول هزار و 800 متر و با اعتباری بالغ بر 200 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیران شهری رفاه و رضایتمندی شهروندان قزوین است

اولویت مدیران شهری رفاه و رضایتمندی شهروندان قزوین است