مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 19:002020-12-17اقتصادي

اعلام آمادگی فرماندار اراک برای کمک به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی


طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می تواند به اقتصاد خانواده ها کمک کند و آماده کمک به اجرای هرچه بهتر این طرح هستیم.

- ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می تواند به اقتصاد خانواده ها کمک کند و آماده کمک به اجرای هرچه بهتر این طرح هستیم.

حسین بختیاری در آیین افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در اراک که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در توسعه اینگونه مشاغل، ضمن اینکه بیکاران شاغل شده و از نظر اقتصادی غنی می شوند، زمینه تقویت اقتصاد خانوار نیز فراهم می شود.

وی با بیان اینکه این مهم در بخش صنایع دستی به خوبی تجربه شده، گفت: زنان خانه دار، بی سرپرست و بدسرپرست در عرصه صنایع دستی به خوبی نقش آفرینی کرده اند حتی در مواردی بانوان به صورت گروهی در راستای اشتغال اقدام کرده و موفق بوده اند.

بختیاری افزود: با توجه به نگاه مبتنی بر کارشناسی و تحقیق و تاکیدی که جهاد دانشگاهی بر استفاده از متخصصین دارد، این طرح موفق خواهد بود و جامعه و مردم از منافع این طرح برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه معمولا این طرح ها زودبازده هستند و با سرعت بیشتری به نتیجه می رسند، گفت: نگرانی در خصوص بازار فروش فعالان مشاغل خانگی وجود دارد و اگر به فعالان این بخش کمک شود بسیار در موفقیت این طرح تاثیر خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی فرماندار اراک برای کمک به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی

اعلام آمادگی فرماندار اراک برای کمک به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی