مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-17حوادث

شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله


19»/ نجات از کابوس 17 ساله مرگ/ تعیین تکلیف در پرونده قاتل مأمور زندان/ شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله/ تانکر سوخت مازوت در بزرگراه آوینی قیچی کرد/ نجات کارگر پس از 2 روز گرفتاری در مخزن سوخت/ کشف 750 کیلو مکمل بدنسازی تقلبی در .

- امسال توصیه شده که سنت شب یلدا از طریق فضای مجازی انجام شود تا از شیوع دوباره این ویروس در دورهمی های خانوادگی جلوگیری شود، اما لازم است که کاربران نکاتی را در خصوص استفاده از این فضا و همچنین به طورکلی در مورد شب یلدا رعایت کنند.

کاربران فضای مجازی حتما توجه داشته باشند که وقتی وارد یک گروه می شوند نسبت به آن و اعضایش شناخت کافی داشته باشند، بعضا ممکن است افراد سودجو اقدام به تشکیل گروه هایی کرده و سپس از اطلاعات به اشتراک گذاری شده در آن سواستفاده کنند، همچنین قبل از به اشتراک گذاری هرنوع محتوایی ابتدا فکر کنید و از انتشار اطلاعات خصوصی خود پرهیز کنید؛ گاهی ممکن است افراد غیر به طوراتفاقی از سوی مدیرگروه به جمع اضافه شود.

گاهی دیده شده که پیام هایی که حاوی لینک های ناشناس است برای کاربران ارسال شده و از آنان خواسته می شود با کلیک روی لینک مذکور پیام شب یلدا را مشاهده کنند که در برخی از این موارد این پیام ها شامل تصاویر متحرک برای تبریک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله

شکستن طلسم بهانه فریب دختر 15 ساله