مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-17ورزشي

والیبالیست های قم در لیگ سری B ایران


رییس هیات والیبال استان قم از حضور دومین نماینده قم در رقابت های فصل 1399 والیبال قهرمانی باشگاه های کشور ملقّب به لیگ سری B خبر داد.

- محمدمهدی حلوایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دومین نماینده استان قم در مسابقات فصل 1399 والیبال قهرمانی باشگاه های کشور در لیگی که فدراسیون والیبال به تازگی راه اندازی کرده به میدان خواهد رفت، این لیگ با عنوان لیگ سری B برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سال جاری تیم رعد پدافند هوایی به عنوان نماینده والیبال استان قم در مسابقات لیگ دسته اول مردان باشگاه های کشور حضور دارد و بعد از انجام بازی های دور رفت مرحله گروهی، هم اکنون درگیر رقابت های دور برگشت این مرحله است و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

رییس هیات والیبال استان قم افزود: تیمی که قرار است به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ سری B به میدان برود، متشکل از استعدادها و نخبه های باشگاه والیبال فدک قم است که البته احتمال دارد با نام انقلاب در این دوره از رقابت ها برابر حریفان خود به میدان برود، در حالی که این لیگ برای نخستین بار در ایران برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون، برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های در قالب سری B دسته اول مردان ایران با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست های قم در لیگ سری B ایران

والیبالیست های قم در لیگ سری B ایران