مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 23:252020-12-17سياسي

احتمال برگزاری مراسم اهدای جایزه ترویج علم در بهمن ماه


دبیر بیست ویکمین دوره جایزه ترویج علم درباره تاخیر در اهدای جایزه ترویج علم بیان کرد: امیدواریم تا روز زن در علم در بهمن ماه بساط کرونا برچیده شود و بتوانیم مراسم اهدای جایزه ترویج علم را به صورت حضوری برگزار کنیم.

- دبیر بیست ویکمین دوره جایزه ترویج علم درباره تاخیر در اهدای جایزه ترویج علم بیان کرد: امیدواریم تا روز زن در علم در بهمن ماه بساط کرونا برچیده شود و بتوانیم مراسم اهدای جایزه ترویج علم را به صورت حضوری برگزار کنیم.

کارهای مقدماتی اهدای جایزه انجام شده و فقط جلسات حضوری هیئت داوران برای بررسی کاندیداها باقی مانده است که در اولین فرصت و با بهبود شرایط این جلسات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اکرم قدیمی، رییس انجمن ترویج علم ایران، در اختتامیه ی هفته ی ترویج علم تا هفته ی پژوهش، درباره تاسیس انجمن ترویج علم گفت: جرقه تاسیس انجمن ترویج علم در سال 1378 طی هم اندیشی راهکارهای گسترش علوم در ایران زده شد تا این انجمن پایگاهی برای ترویج علم در ایران شود.

وی با بیان این که پایگاه ترویج علم را کل کشور می دانیم افزود: انجمن ترویج علم از سال 1391 جزو انجمن های برتر کمیسیون انجمن های علمی بوده است.

در طی سال های فعالیت انجمن ترویج علم، 20 دوره جایزه ترویج علم به بیش از صد برگزیده داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری مراسم اهدای جایزه ترویج علم در بهمن ماه

احتمال برگزاری مراسم اهدای جایزه ترویج علم در بهمن ماه