مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 23:352020-12-17سياسي

معاون سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف: به پژوهشگر فرصت آزمون و خطا داده شود


معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف گفت: پژوهشگر باید از فرصت فراهم شده برای اثبات توانمندی خود استفاده کرده و زمینه ساز ایجاد فرصت های بعدی شود؛ - معاون سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف: به پژوهشگر فرصت آزمون و خطا داده شود معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف گفت: پژوهشگر باید از فرصت فراهم شده برای اثبات توانمندی خود استفاده کرده و زمینه ساز ایجاد فرصت های بعدی شود؛ در عین حال، نگاه داخلی نیز باید تغییر کند و فرصت آزمون و خطا به پژوهشگران داخلی داده شود.

دکتر محسن مردانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشدید تحریم های کشور طی چند سال اخیر گفت: معتقدم در این سال ها شرایط نگاه به پژوهش کشور بهتر شده است.

یکی از اثرات تحریم ها این بود که نگاه مدیران کشور و صنایع مختلف با توجه به محدودیت های ایجاد شده در زمینه واردات قطعات و تجهیزات، به توانمندی داخلی معطوف شد.

به عنوان مثال، با توجه به شرایط تحریم، پذیرفته ایم که باید به سمت داخلی سازی حرکت کنیم و این نگاهی است که از تحریم نشأت گرفته است.

بحثی که در این بین مطرح می شود این است که اگر تحریم خوب است، چرا به دنبال رفع تحریم هستیم؟! معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تأکید کرد: معتقدم تحریم ها نباید وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف: به پژوهشگر فرصت آزمون و خطا داده شود

معاون سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف: به پژوهشگر فرصت آزمون و خطا داده شود