مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 05:202020-12-18سياسي

بودجه نباید متکی به نفت باشد/مجلس لایحه 1400 را اصلاح می کند


بودجه نباید متکی به نفت باشد چرا که وابستگی به نفت اثرات زیانباری برای کشور دارد و مجلس در بررسی لایحه بودجه ایرادات را رفع می کند.

- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بودجه نباید متکی به نفت باشد چرا که وابستگی به نفت اثرات زیانباری برای کشور دارد و مجلس در بررسی لایحه بودجه ایرادات را رفع می کند.

احمد مرادی در گفت وگو با تاکیدشان بر این است که بودجه بدون اتکا به نفت تدوین شود چرا که وابستگی به نفت اثرات زیان باری برای کشور دارد و الان هم تا حدودی با این مشکلات مواجه هستیم.

مرادی گفت: متأسفانه هنوز نگاه اتکا به نفت در کشورمان وجود دارد که کاملاً به ضرر کشور است اما مجلس همه تلاش خود را در زمان بررسی لایحه بودجه انجام و اصلاحاتی را در دستور کار قرار می دهد تا وابستگی به نفت کاهش یابد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت با تصور اینکه ممکن است اتفاقاتی در سطح بین الملل و به ویژه از سوی کشور آمریکا بیفتد، بودجه سال آینده را تنظیم کرده است اما در تدوین لایحه بودجه باید بدترین شرایط را در نظر گرفت و نباید بودجه را خوش بینانه تدوین کرد.

وی با تاکید بر اینکه بودجه باید واقع بینانه تدوین شود و قابلیت تحقق داشته باشد، گفت: مجلس تا حدی می تواند در لایحه بودجه تغییر ایجاد کند و بر این اساس لازم است که دولت ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه نباید متکی به نفت باشد/مجلس لایحه 1400 را اصلاح می کند

بودجه نباید متکی به نفت باشد/مجلس لایحه 1400 را اصلاح می کند