مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-18دانش

12 هزار نفر در فراخوان جذب اعضای هیات علمی ثبت نام کردند/ جذب کمتر از هزار نفر


رییس مرکز جذب وزارت علوم از ثبت نام 12 هزار نفر در فراخوان جذب اعضای هیات علمی مربوط به شهریور 99 خبر داد.

- محمدرضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشار به بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور 99 گفت: حدود 12 هزار نفر در این دوره ثبت نام کردند.

وی درباره تمدید دوباره مهلت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: فرصت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی یک بار تمدید شد و تمدید دوباره آن بی معناست.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم به سهمیه های جذب اشاره کرد و افزود: امسال سهمیه های ما برای کل دانشگاه های دولتی 945 نفر است، برای سال 1400 نیز 945 نفر سهمیه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در سال 99 برخلاف سال های گذشته 2 فراخوان جذب اعضای هیأت علمی به دلیل شرایط کرونا و مقداری هم تأخیر دانشگاه ها در ارسال پرونده ها در یک فراخوان ادغام شد.

براساس برنامه زمانبندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور 99، فرایند ثبت نام متقاضیان جذب از 10 آبان 99 شروع شده و تا سه شنبه 18 آذرماه ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار نفر در فراخوان جذب اعضای هیات علمی ثبت نام کردند/ جذب کمتر از هزار نفر

12 هزار نفر در فراخوان جذب اعضای هیات علمی ثبت نام کردند/ جذب کمتر از هزار نفر