مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-18سياسي

نماینده ایران خطاب به مدیرکل آژانس اتمی: احیای برجام نیاز به سند جداگانه ندارد


نماینده ایران در واکنش به تازه اظهارات مدیرکل آژانس اتمی با تاکید بر اینکه «برجام مورد مذاکره مجدد قرار نمی گیرد» خاطر نشان کرد: در صورت احیای آن، - نماینده ایران در واکنش به تازه اظهارات مدیرکل آژانس اتمی با تاکید بر اینکه برجام مورد مذاکره مجدد قرار نمی گیرد خاطر نشان کرد: در صورت احیای آن، ضرورتی برای یک سند، توافق یا تفاهم جدید در رابطه با نقش آژانس نیز وجود ندارد.

نیازی نیست که وضعیت را پیچیده تر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره چگونگی برگشت پذیری کاهش تعهدات برجامی ایران تصریح کرد که این توافق دوباره مذاکره نخواهد شد و در صورت احیای آن، نیازی به سند جداگانه نخواهد بود.

کاظم غریب آبادی در توییتی نوشت: همانگونه که قبلا هم گفتم، تنها نقش آژانس، نظارت و راستی آزمایی اقدامات مرتبط هسته ای و ارائه گزارشات بروز رسانی واقعی در این خصوص است.

ارائه هرگونه ارزیابی در مورد اینکه این تعهدات چگونه اجرا می شوند (به عنوان مثال، اشاره به عباراتی مانند نقض)، قطعا فراتر از ماموریت محوله به آژانس بوده و باید از آن اجتناب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران خطاب به مدیرکل آژانس اتمی: احیای برجام نیاز به سند جداگانه ندارد

نماینده ایران خطاب به مدیرکل آژانس اتمی: احیای برجام نیاز به سند جداگانه ندارد