مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-18پزشكي

مغز، برنامه نویسی و زبان را متفاوت درک می کند!


یک مطالعه جدید از محققان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) دریافته است که مغز انسان برنامه نویسی رایانه ای و خواندن زبان را به صورت متفاوت می فهمد و نحوه یادگیری رمزگذاری دقیقاً مانند یادگیری زبان یا استفاده از ریاضیات و منطق در مغز نیست.

- یک مطالعه جدید از محققان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) دریافته است که مغز انسان برنامه نویسی رایانه ای و خواندن زبان را به صورت متفاوت می فهمد و نحوه یادگیری رمزگذاری دقیقاً مانند یادگیری زبان یا استفاده از ریاضیات و منطق در مغز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک مطالعه جدید از محققان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) نشان داده است که با وجود شباهت های فراوان، یادگیری برنامه نویسی و رمزنگاری با یادگیری یک زبان جدید از دیدگاه عصب شناسی کاملاً متفاوت است.

گروهی از دانشمندان علوم مغز و اعصاب کشف کرده اند که مناطقی از مغز که در پردازش زبان نقش دارند، هنگام برنامه نویسی فعال نمی شوند.

در عوض، یک شبکه توزیع به نام شبکه تقاضای چندگانه که برای کارهای پیچیده شناختی مانند انجام اعمال ریاضی و منطق استفاده می شود، فعال می شود.

با این وجود، علیرغم فعال بودن شبکه تقاضای چندگانه ، قسمت های مختلفی از موارد مرتبط با وظایف شناختی در حین برنامه نویسی هدف قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغز، برنامه نویسی و زبان را متفاوت درک می کند!

مغز، برنامه نویسی و زبان را متفاوت درک می کند!