مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-18سياسي

دبیر و داوران مسابقه عکس «روایت سرباز» معرفی شدند


ستاد برگزاری مسابقه عکس «روایت سرباز (پاسداشت نام و یاد و راه سپهبد حاج قاسم سلیمانی)» دبیر و اعضای هیات داوران این رویداد مرتبط با هنرعکاسی را معرفی کرد.

- ستاد برگزاری مسابقه عکس روایت سرباز (پاسداشت نام و یاد و راه سپهبد حاج قاسم سلیمانی) دبیر و اعضای هیات داوران این رویداد مرتبط با هنرعکاسی را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد روکی، سعید فرجی، فرهاد سلیمانی و روح الله وحدتی آثار متقاضی حضور در مجموعه روایت سرباز را به دبیری حمید فروتن داوری می کنند.

فروتن، دبیر مسابقه عکس روایت سرباز ، جایزه عکس بنیاد رودکی، از عکاسان با سابقه کشور و رییس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران است.

وی فیلمبرداری و عکاسی را اوایل دهه شصت در انجمن سینمای جوان فرا گرفت و از سال 1371 به عنوان تصویر بردار در گروه تلویزیونی جهاد مشغول به کار شد و همزمان در نشریات جهاد دانشگاهی (ورزش دانشگاه انقلاب - هفته نامه بازار کار و…) به عنوان عکاس خبری فعالیت می کرد.

فروتن در ادامه فعالیت حرفه ای عکاسی خبری خود را در سال 1378 با تولد خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و راه اندازی سرویس عکس آن آغاز و چند سال بعد سرویس عکس خبرگزاری قرآنی (ایکنا) را نیز راه اندازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر و داوران مسابقه عکس «روایت سرباز» معرفی شدند

دبیر و داوران مسابقه عکس «روایت سرباز» معرفی شدند