مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-18اجتماعي

جشنواره برگ های پاییزی در شیراز


پاییز فصل برگ ها و رنگ ها است و برگهای پاییزی با رنگ های مختلف جلوه ای خاص به طبیعت می بخشد، شهرداری منطقه 2 شیراز در اقدامی نوآورانه، جشنواره ای تحت عنوان برگ های پاییزی را برگزار کرد.

- ایسنا/فارس پاییز فصل برگ ها و رنگ ها است و برگهای پاییزی با رنگ های مختلف جلوه ای خاص به طبیعت می بخشد، شهرداری منطقه 2 شیراز در اقدامی نوآورانه، جشنواره ای تحت عنوان برگ های پاییزی را برگزار کرد.

شهردار منطقه دو شیراز در گفتوگو با ایسنا بیان کرد: همزمان با فصل جمع آوری برگهای پاییزی درختان در بوستان های سطح این منطقه به همت واحد فضای سبز، جشنواره برگ های پاییزی در سطح منطقه برگزار شد.

غلامرضا شهریاری افزود: این جشنواره در محوطه شهرداری منطقه 2 و از روز چهارشنبه 26 آذر آغاز شد و تا امروز، جمعه 28 آذرماه ادامه داشت که با استقبال خوب شهروندان و مراجعه کنندگان به شهرداری هم مواجه شد.

او گفت: جشنواره برگ های پاییزی هر ساله در سطح منطقه با دستان هنرمند همکاران واحد سیما منظره جلوی بسیار دیدنی و شگفت انگیزی از هنر و رنگ بندی را در معرض دید عموم قرار می دهد.

شهریاری با اینکه شیراز یکی از شهرهایی است که چهار فصل را در خود داشته و حس برگ های پاییزی در خاطرات مردم مانده است، افزود: اکنون با توجه به ساخت و سازها فضای نوستالژیک پاییزی، کمتر در اذهان مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره برگ های پاییزی در شیراز

جشنواره برگ های پاییزی در شیراز