مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-18سياسي

بی بصیرتی و دنیا طلبی دو عامل اصلی انحراف انسان


در پی سخنان موهن شیخ محمود امجد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیانیه ای در اعتراض به این سخنان موهن صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی سخنان موهن شیخ محمود امجد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیانیه ای به شرح زیر در اعتراض به این سخنان موهن صادر کرده است.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین متأسفانه در روزهای اخیر در پی اعدام یک عنصر فاسد و تروریست که کمر همت خود را برای نابودی اقتصاد و امنیت کشور بسته بود با واکنش های متعددی روبرو شد.

در بین این افراد، شخصی که 40 سال خود را به عنوان استاد اخلاق، شاگرد حضرت امام و تابع رهبر می دانست با مفتی های وهابی و تروریست ها همنوا شده و اعدام این مفسد فی الارض را محکوم نموده و شخص رهبری را مقصر اصلی خون های ریخته شده از فتنه 88 تا به امروز دانسته است، استادی که در خارج کشور حضور دارد و به عنوان یک امام جماعت چند نفره است.

بی بصیرتی و دنیا طلبی دو عامل اصلی انحراف انسان از صراط مستقیم است.

رهبر معظّم انقلاب: خاک بر سرِ آن عالم اعلم و افقه! خاک بر سرِ آن عالِمی که قلباً خوشحال شود از این که ببیند رادیوهای دشمنان اسلام، در مقابل نظام اسلامی، از او تمجید و تعریف می کنند! باید گریه کند! حالا گیرم از لحاظ فقاهت و علم هم خیلی بالا باشد، که آن هم علم نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بصیرتی و دنیا طلبی دو عامل اصلی انحراف انسان

بی بصیرتی و دنیا طلبی دو عامل اصلی انحراف انسان