ذوب آهن اصفهان، لوح رضایت مندی مشتری را کسب کردذوب آهن اصفهان در دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری توانست لوح رضایت مندی مشتری را کسب کند. - اخبار شرکتها؛ دهمین دوره همایش سراسری رضایت مندی مشتری با حضور دکتر میر محمد صادقی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران ، دکتر محمد حسین فرهنگی عضو و سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور 26 آذر ماه در مرکز همایش های رایزن تهران برگزار شد ، ذوب آهن اصفهان توانست در این همایش لوح رضایت مندی مشتری را کسب کند. محمد حسین فرهنگی گفت : فعالان اقتصادی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند و این مهم وقتی با رضایت مندی مشتری باشد می تواند به یک برند محبوب تبدیل گردد که در این صورت همیشه ماندگار خواهد بود ، رضایت مشتری می تواند یک رابطه دو سویه باشد تا بنگاه های اقتصادی فقط تولید ثروت نکنند و عوامل دیگر که مدنظر مشتری است را در تولیدات خود رعایت نمایند . وی ایجاد تناسب بین پشتیبانی و تولید ، پاسخگویی و بازخورد گرفتن از مشتری را از عوامل مهم در کسب رضایت از مصرف کننده دانست و یاد آور شد : افزایش رضایت مشتری یکی از راهکارهای تبلیغات و برندینگ می باشد . برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |