مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-18اقتصادي

اختصاص 70 میلیارد تومان جهت اشتغال درخلخال و کوثر


نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس گفت: 70 میلیارد تومان جهت اشتغال درخلخال و کوثر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اخد شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری صبح امروز در بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان خلخال اظهار کرد: بیش از 70 میلیارد تومان جهت اشتغال در شهرستان خلخال و کوثر از محل اعتبارات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تخصیص یافته است.

وی در خصوص رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های مختلف، افزود: طی جلسه ای که با وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی برگزار شد، بیش از 70 میلیارد تومان  به شهرستان های خلخال و کوثر اختصاص یافته که از این سقف 30 میلیارد تومان بحث اشتغال پایدار روستایی و 40 مییلیارد تومان در بحث توسعه تعاونی ها مصوب و تخصیص یافته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از محل اعتبارات بنیاد علوی نیز بیش از ده میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه برای شهرستان های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در حوزه فرش دست باف نیز 500 میلیون تومان اعتبار جذب شده و برای اشتغال پایدار روستایی نیز یک میلیارد تومان با درصد صفر از محل اعتبارات مناطق محروم ریاست جمهوری اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 میلیارد تومان جهت اشتغال درخلخال و کوثر

اختصاص 70 میلیارد تومان جهت اشتغال درخلخال و کوثر