مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-18سياسي

این شهید برای رفتن به جبهه اعتصاب غذا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان در ادامه نوشت: هر بار که می خواهیم از خانواده شهدا صحبت کنیم و گفت وگویی داشته باشیم، اولین سؤالی که ذهن ما را به خودش مشغول می کند، - با هر مرتبه تماس با خانواده شهدا همه دلهره مان این است که نکند این بار هم راویان اصلی شهدا یعنی والدین شان را از دست داده باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان در ادامه نوشت: هر بار که می خواهیم از خانواده شهدا صحبت کنیم و گفت وگویی داشته باشیم، اولین سؤالی که ذهن ما را به خودش مشغول می کند، این است که نکند پدر و مادر شهدا را که بسان گنجینه ای از دفاع مقدس در میان ما هستند، از دست بدهیم.

وقتی با داماد خانواده شهیدان عباس و علی علومی تماس گرفتیم، اولین سؤالی که از ایشان پرسیدیم همین بود که آیا والدین شهدا در قید حیات هستند یا نه؟ این بار خوشبختانه مهدی علومی و اقدس ملاحسنی پدر و مادر شهیدان عباس و علی علومی راوی لحظات حیات تا شهادت فرزندانشان می شوند.

هر چند کهولت سنشان بهانه ای می شود تا با خواهر و داماد دو شهید هم همکلام شویم، اما بسی جای خرسندی است که این صفحات منقش به نام و تصویر والدین شهدا می شود.

گفت وگوی ما را با والدین شهیدان عباس و علی علومی پیش رو دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شهید برای رفتن به جبهه اعتصاب غذا کرد

این شهید برای رفتن به جبهه اعتصاب غذا کرد