مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-18سياسي

مسئولان کشور بیشتر مراقب فرزندان خود باشند


امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به تربیت فرزندان خود دقت زیادی کنند، گفت: مسئولان کشور باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه این هفته نمازجمعه لامرد ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب پرستار مصیبت زدگان اهل بیت (ع) بود، و روز ولادت باسعادت بانوی فداکار و قهرمان کربلا که مصادف با پنجم جمادی الاول است را باید گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب پرستار تمامی نیکی ها و پرستار ارزش های مقدس عاشورا بود، تصریح کرد: باید از پرستاران و زحمتکشان ایثارگر، که حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار داده اند تجلیل کرد.

امام جمعه لامرد گفت: سردار سلیمانی یکی از نمونه شخصیت هایی بود که به قرب الهی نزدیک بود، و در عین مبارزه شرع را فراموش نمی کرد، و همیشه به یاد خدا بود، و با نام و یاد خدا دلش آرام می گرفت.

او گفت: حاج قاسم یک انسان متقی بود که قلوب مؤمنین را تسخیر کرد.

حجت الاسلام حسین زاده به هشدارها و پدیده های نیما زم اشاره کرد و گفت: وی یک جاسوس منحرفی بود که به بدنه نظام نفوذ کرد و چه لطمات فراوانی را به انقلاب زدند، اما این مردم، و رهبری نظام هوشیار و قوی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان کشور بیشتر مراقب فرزندان خود باشند

مسئولان کشور بیشتر مراقب فرزندان خود باشند