مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-18ورزشي

بیکاری 400 ناجی غریق در شهریار/ ستاد کرونا تدبیری برای فعالیت مجدد استخرها کند


رییس هیات نجات غریق شهرستان شهریار با اشاره به بیکاری 400 ناجی غریق با توجه به تعطیلی 10 ماهه استخرها و مجموعه های آبی و بروز مشکلات معیشتی و عدم اختصاص بیمه بیکاری به این قشر، - مهدی ایران نژاد رییس هیات نجات غریق شهرستان شهریار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته و شیوع ویروس کرونا در کشور، استخرها و مجموعه های ورزشی آبی جزو اولین اماکنی بودند که برای جلوگیری از شیوع این بیماری تعطیل شدند.

وی افزود: با توجه ادامه دار شدن زمان درگیری کشور با بیماری کرونا، ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا پروتکل هایی را برای پیگیری فعالیت مجدد بسیاری از مشاغل از جمله ورزش های مختلف تدوین کرد که در این میان سهمی برای استخرها و ورزش های آبی نبود.

رییس هیات نجات غریق شهرستان شهریار بیان داشت: طی مدت اخیر نیز با گروه بندی شغلی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مراکز تفریحی آبی و استخرها در گروه شغلی 4 قرار داشته که فعالیت آن ها در اکثر نقاط کشور من جمله شهرستان شهریار ممنوع است.

ایران نژاد گفت: در سطح شهرستان شهریار تا پیش از شیوع ویروس کرونا 400 ناجی غریق خانم و آقا در استخرهای شهرستان شهریار مشغول بودند که با تعطیلی استخرها فعالیت این عزیزان متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 400 ناجی غریق در شهریار/ ستاد کرونا تدبیری برای فعالیت مجدد استخرها کند

بیکاری 400 ناجی غریق در شهریار/ ستاد کرونا تدبیری برای فعالیت مجدد استخرها کند