مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-18سياسي

دیدار هیئت زینبیون( فعالان رسانه ای همدان) با پرستاران


اعضای هیئت زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) به مناسبت سالروز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) اقدام به تجلیل از پرستاران و دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اعضای هیأت زینبیون به عنوان یک تشکل مذهبی-رسانه ای در نخستین گام با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان با سپیدپوشان مدافع سلامت در بخش های مختلف دیدار و ضمن تبریک این مناسبت و عرض خداقوت، هدایایی را به رسم یادبود به آنها تقدیم کردند.

غلامرضا فریدونی رییس هیئت زینبیون در دیدار با پرستاران و کارکنان بخش کرونا ی این مرکز ضمن ارج نهادن به تلاش چند ماهه آنها در درمان بیماران مبتلا به کووید 19 اظهار کرد: بحران کرونا شرایط متفاوتی را برای کادر درمان ایجاد کرده است اما قطعا برای افرادی که در خط مقدم این جبهه در حال دفاع از سلامت مردم هستند اجری والا نزد پروردگار عالم خواهد بود و البته مردم نیز قدردان همّت و ایثار این قشر هستند.

وی با بیان اینکه ما امروز به رسم قدردانی و قدرشناسی در این مرکز حضور یافته ایم گفت: اگرچه زحمات و تلاش کادر درمان با هیچ هدیه مادی قابل جبران نیست اما سعی ما بر این است در این دیدار، دلگرمی آنها را افزون کرده و حس قدرشناسی خود را به ایشان انتقال دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیئت زینبیون( فعالان رسانه ای همدان) با پرستاران

دیدار هیئت زینبیون( فعالان رسانه ای همدان) با پرستاران