مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 15:152020-12-18اقتصادي

12 پروژه سازمان تبلیغات اسلامی در خوزستان افتتاح می شود


معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از افتتاح و بهره برداری از 12 پروژه عمرانی و فرهنگی این اداره کل در مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد.

- سعید کتانباف نصب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده سازی زیرساخت ها و انجام پروژه های عمرانی به منظور حمایت از بخش های فرهنگی و قرآنی اظهار کرد: حمایت همه جانبه از فعالیت های فرهنگی و قرآنی همواره مورد اهتمام این معاونت بوده است.

معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اولویت ایجاد و احداث پروژه های عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان یادآور شد: با این تدبیر تمامی مردم استان می توانند از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند.

کتانباف نصب با بیان تعداد 12 پروژه تبلیغات اسلامی خوزستان هم اینک آماده افتتاح و بهره برداری هستند، عنوان کرد: این پروژه ها تعدادی سالن اجتماعات، خانه عالم و ساختمان اداری هستند که با امکانات کامل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این پروژه های عمرانی و فرهنگی قرار است فردا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، استاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و دیگر مسئولین استانی افتتاح شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه سازمان تبلیغات اسلامی در خوزستان افتتاح می شود

12 پروژه سازمان تبلیغات اسلامی در خوزستان افتتاح می شود