مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-18اقتصادي

اختصاص 140 میلیون تومان وام به خانواده های دارای 2 معلول


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اختصاص مبلغ 140 میلیون تومان کمک بصورت بلاعوض به خانواده های دارای دو معلول برای خرید خانه خبر داد و گفت: سقف تسهیلات ودیعه مسکن در استان حداکثر 20 میلیون تومان است - محمد محمدی قیداری امروز در گفت‎ وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف تامین مسکن آنهاست.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از عمده مشکلات مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی نیز داشتن مسکن مناسب  محسوب می شود، گفت:  در همین راستا بهزیستی نسبت به شناسایی خانواده های دارای دو معلول و بیشتر اقدام کرده است.

محمدی ضمن تأکید بر ضرورت همکاری سایر دستگاه ها در ساخت مسکن مددجویان بهزیستی گفت: البته بهزیستی با استفاده از منابع دولتی و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها و ارگان های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت پوشش اقدام می کند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به پرداخت 3 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات در حوزه مسکن به مددجویان بهزیستی گفت: این مبلغ از طریق صندوق ولایت کمیته امداد پرداخت شده و در این زمینه استان زنجان با معرفی 57 خانوار رتبه نخست را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 140 میلیون تومان وام به خانواده های دارای 2 معلول

اختصاص 140 میلیون تومان وام به خانواده های دارای 2 معلول