مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-18سياسي

صنایع تبدیلی مرتبط با پرورش شتر در گمیشان ایجاد می شود


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: اجرای طرح های اشتغالزایی در شهرستان کمتر توسعه یافته گمیشان توسط ستاد در دستور کار است.

- گرگان- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: اجرای طرح های اشتغالزایی در شهرستان کمتر توسعه یافته گمیشان توسط ستاد در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی سلمان زاده عصر جمعه در حاشیه بازدید از شهرستان گمیشان به همراه مدیرعامل شرکت گسترش توسعه پردیس ستاد اجرایی امام(ره)، معاون عمرانی استاندار و فرماندار گمیشان اظهارکرد: بنا به تاکید رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سرمایه گذاری و اجرای طرح های اشتغالزایی در شهرستان کمتر توسعه یافته گمیشان توسط ستاد در دستور کار است.

وی با اشاره به موضوع جهش تولید در دیم زارهای کشور افزود: 30 هزار اراضی زراعی در گلستان با همت ستاد اجرایی به زیر کشت کلزا می رود.

سلمان زاده گفت: حمایت در این بخش، فرصتی است تا علاوه بر حمایت از کشاورزان به افزایش تولید، رشد اقتصادی، اشتغال زایی و غیره در استان کمک شود.

وی بیان کرد: در این طرح کمک هایی در زمینه بیمه محصولات کشاورزی، مساعدت در تهیه کود و بذر و اموزش به کشاورزان در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی مرتبط با پرورش شتر در گمیشان ایجاد می شود

صنایع تبدیلی مرتبط با پرورش شتر در گمیشان ایجاد می شود