مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 21:102020-12-18فرهنگي

پیشنهاد نام گذاری بوستانی به نام بنان


برخی از اهالی حوزه فرهنگ و هنر و خصوصا موسیقی، با تایید نامه ای، خواستار تغییر نام یک بوستان به اسم غلامحسین بنان ـ خواننده شهیر ایرانی ـ شدند.

- برخی از اهالی حوزه فرهنگ و هنر و خصوصا موسیقی، با تایید نامه ای، خواستار تغییر نام یک بوستان به اسم غلامحسین بنان ـ خواننده شهیر ایرانی ـ شدند.

این نامه که خطاب به مدیریت خانه موسیقی ایران نوشته شده و نسخه ای از آن هم به خبرگزازی دانشجویان ایران (ایسنا) ارسال شده است، از درخواست جمعی از اهالی هنر دلالت دارد که خواستار همراهی و مساعدت این نهاد صنفی جهت نام گذاری یک بوستان به نام غلامحسین بنان شده اند.

در این نامه همچنین به مساعدت خانه موسیقی برای نام گذاری بوستانی در منطقه دو تهران (سعادت آباد) به نام ابراهیم قنبری مهر ـ سازنده سرشناس سازهای موسیقی ـ اشاره شده است.

در روند درخواست برای تغییر عنوان بوستان گلمحمدی در محله سه راه یاسر نیاوران تهران به نام غلامحسین بنان، ابتدا نامه ای خطاب به محمدجواد حق شناس ـ رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ـ با امضاء و تایید تعدادی از کسبه و اهالی محل نوشته شده است.

اسامی برخی از افرادی که تاکنون اعلام تایید و امضا کرده اند به این شرح است: ابراهیم قنبری مهر، عبدالوهاب شهیدی، اکبر گلپایگانی، کامبیز روشن روان، لوریس چکنواریان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نام گذاری بوستانی به نام بنان

پیشنهاد نام گذاری بوستانی به نام بنان